Tennisdag zaterdag 15 juni 2024

Zoals al eerder aangekondigd organiseren wij op zaterdag 15 juni 2024 een Tennisdag voor alle leden en oud-leden. Om deze dag nog meer glans te geven willen wij ook niet-leden de kans geven een balletje te slaan. Dus neem je partner en kinderen ook mee.

Hebben je partner en kinderen nog nooit een balletje geslagen? Zij kunnen niet alleen kennismaken met tennis, maar ook deelnemen aan de BBQ!

Het programma op zaterdag 15 juni ziet er als volgt uit:

- We starten om 14:00 uur met het tennis! Grijp deze kans om weer eens een balletje te slaan!
- Heb je geen racket? Wij zorgen ervoor, geef dit even aan bij je aanmelding!
- Om 17:00 uur verzorgen John Schouteten en zijn hulpbrigade een heerlijke BBQ verzorgen!
- Gedurende de dag zullen wij er alles aan doen iedereen een onvergetelijke dag te bezorgen!

Aangezien er veel zaken geregeld en besproken moeten worden vragen wij een kleine bijdrage om deel te nemen aan deze tennisdag. Voor (oud-)leden bedraagt de bijdrage €10 per persoon en voor niet-leden €15 per persoon. Kinderen t/m 12 jaar kunnen gratis deelnemen!

Meld je hier aan voor de tennisdag op zaterdag 15 juni.
Aanmelden kan t/m 31 mei 2024!

Geef hier aan met hoeveel mensen jullie willen deelnemen:

Aan de hand van het aantal personen en daarmee verbonden kosten sturen wij jou een Tikkie op het aangegeven telefoonnummer. Alleen na betaling is de inschrijving bevestigd!

Bedankt voor je aanmelding, je ontvangt een Tikkie voor de betaling!
Er is iets niet goed gegaan, check het formulier en probeer het nog eens.

Laten we samen er samen een geweldige tennisdag van maken.
Wij hebben er zin in en wij hopen jullie ook!

Met tennisgroeten en feestelijke vooruitzichten,

De feestcommissie van Tennisclub Merkelbeek