Jubileumjaar TC Merkelbeek

Beste tennisliefhebbers en trouwe (oud-)leden van Tennisclub Merkelbeek,

Vijftig jaar van passie, volharding en gedeelde vreugde op en naast de tennisbanen! Wij zijn ongelooflijk trots en nodigen jullie dan ook uit om samen met ons het gouden jubileumjaar van Tennisclub Merkelbeek te vieren in 2024.

Dit jubileumjaar is een ode aan elk lid dat heeft bijgedragen aan de rijke geschiedenis van onze club.

Bereid je voor op memorabele momenten, sprankelende festiviteiten en bovenal, een viering van de bijzondere gemeenschap die onze club zo uniek maakt. Laat het verleden herleven met verhalen van gedeelde triomfen, lach om de grappige anekdotes en maak nieuwe herinneringen die nog eens vijftig jaar meegaan.

Of je nog actief tennist of gewoon komt voor de gezelligheid, we willen jou erbij hebben om samen te proosten op het verleden, het heden en de toekomst van Tennisclub Merkelbeek.

Festiviteiten in 2024
(zet ze alvast in je agenda!)

Zaterdag 15 juni 2024
Tennisdag voor alle leden en oud-leden met BBQ!

Zaterdag 2 november 2024
Reünie Tennisclub Merkelbeek voor alle (oud-)leden en partner.
Herinneringen ophalen onder het genot van een hapje, drankje en muziek!

Wil je dat we je op de hoogte houden van de ontwikkelingen rondom de festiviteiten?

Meld je dan aan via onderstaand formulier en wij houden je op de hoogte via e-mail en/of via een Whats-app groep! We zullen binnenkort meer details delen over de bovenstaande festiviteiten.

De inschrijving voor de tennisdag is geopend,
 klik hier om mee te doen!
Dank je. We houden je op de hoogte!
Helaas is het niet gelukt, probeer het dadelijk nogmaals.

Laten we samen het jubileumjaar inluiden met een knal en de tennisbanen vullen met de echo's van vijftig jaar geweldige herinneringen!

Met tennisgroeten en feestelijke vooruitzichten,

De feestcommissie van Tennisclub Merkelbeek